PhysioYoga oefening

Dé oefeningen om ruimte te creëren in je borstkas.

 

In de eerste oefening leer je om je schouders te ontspannen en verlengen. Daardoor creëer je meer ruimte in je borstkas. Het activeren van de schouderbladspieren helpt om je breed te maken en bij het heffen van de borstkas waardoor je beter en dieper kan ademhalen.

Leer je nek en hals ontspannen, het schoudergewricht actief te houden en ruimte te geven aan je schouders door meer aandacht te geven aan je armen.

In de tweede video gaan we opnieuw dieper in op het ruimte creëren in de borstkas.

  • Heb je het gevoel dat je borstkas vaak inzakt?
  • Heb je het gevoel dat je niet diep kan ademen?
  • Doen je schouders en nek pijn bij houding van de hond?

Dit komt door een verzwakte seratus spier.

Met deze oefening activeer je deze spier waardoor je opnieuw lengte en openheid krijgt in borstkas en schouders.

Krijg onmiddellijk toegang tot twee video’s waarin Bart je deze oefeningen duidelijk uitlegt.

Deze twee video’s vormen een onderdeel van de volledige ‘Fundamentals‘ cursus. Deze oefeningen werden ontwikkeld om de meest voorkomende disbalansen op te lossen. Al deze oefeningen zijn voor iedereen haalbaar én maken gebruik van zowel de inzichten uit de biomechanica, kinesitherapie als yoga.

 

PhysioYoga werd ontwikkeld door kinesitherapeut Bart Denys

wat is physioyoga online yoga lessen dagelijkse yoga
wat is physioyoga online yoga lessen dagelijkse yoga

Doe mee met ons!

testimonial immuniteitschallenge online yoga

Live Yoga Lessen
kwalitatieve lessen met yoga die echt werkt!

All levels & Advanced
Aangepaste oefeningen en asana’s

25+ jaar ervaring
Feedback van gecertificeerde docenten