Krijg de sleutel tot succes! 

Laat je persoonlijk begeleiden tijdens de immuniteit challenge
Rugklachten voorkomen door kracht en balans in je benen! 
3 oktober 2020 – The Jewel Within Yoga – Brugge

Day(s)

:

Hour(s)

:

Minute(s)

:

Second(s)

Wees er snel bij,

slechts 12 deelnemers!

Uitverkocht

Uitverkocht

PhysioYoga Workshops

Jarenlange ervaring en informatie gebundeld in één dag

Onze workshops zijn zodanig uitgewerkt dat je op een paar uur tijd de kennis krijgt die je helpt om jouw Yoga oefeningen beter en veiliger uit te voeren.

Elke workshop gaat diep in op specifieke topics, we nemen de tijd om in de details te gaan!

Wees er snel bij, slechts 12 plaatsen!

 

Het programma

Physio Yoga Workshop

pranayama ademhaling yoga online lessen

10u tot 13u - Fundamentals

Specifieke oefeningen die voor iedereen haalbaar zijn, die  ontwikkeld zijn om de meest voorkomende disbalansen op te lossen. Deze oefeningen zijn gebaseerd op de meest recente inzichten in anatomie én op authentieke yogahoudingen.

lunch yoga

13u - 14u - Lunch

Breng zelf een lichte en gezonde lunch mee, wij voorzien water en thee.

onbeperkte toegang tot online yoga lessen

14u tot 17u - Yoga Houdingen

In de namiddag passen we de principes van de Fundamentals toe op yogahoudingen. Je leert ook hoe je yogahoudingen kan aanpassen aan jouw noden of die van je leerlingen.

Dit zal je ontdekken

De workshop geeft je de kennis en tools voor

Gezonde Onderrug

In deze workshop leer je hoe je de anatomie van je rug kan respecteren zodat je onderrug gezond en sterk kan blijven.

anatomie voor yoga online lessen

Herstel van rugklachten

Je onderrug kan maar vrij zijn van klachten als er voldoende kracht en balans is in de spieren van de benen en het bekken. Je leert hier ook hoe je echt ergonomisch kan heffen en tillen.

pranayama ademhaling yoga online lessen

Gezonde werking van de buikorganen

Er is een sterke verbinding tussen de gezondheid van je buikorganen en het functioneren van je onderrug. De oefeningen die je hier leert beïnvloeden beide positief.

physio yoga online lessen

Herstel van knieklachten

Om de rug te sparen worden de knieëen heel vaak overbelast, ook in yogahoudingen… Door balans te ontwikkelen in onderbeen, enkels en voet kan je knieklachten voorkomen en zelfs herstellen.

Voorwaartse buigingen

Je kan yogahoudingen inzetten om je rug gezond te houden met als resultaat dat je heupen zich meer openen en je voorwaartse buiging dieper wordt.

asana yoga online lessen

Kleermakerszit, Lotus houding,...

Kleermakerszit, lotushouding,… het zijn populaire houdingen bij  yoga en meditatie, maar ze worden zelden juist uitgevoerd. Hier leer je hoe je de heupen kan openen zonder de knieëen of de enkels te verzwakken.

Onder leiding van Bart Denys

Bart is gepassioneerd door beweging. Het lichaam is voor hem de belangrijkste tool om zich als mens volledig te ontplooien: als het lichaam vitaal, energiek en sterk is, dan kan de geest helderheid en rust vinden.

Bart is kinesitherapeut, yoga leraar en werkt al meer dan 25 jaar met mensen en hun klachten. Vanuit die ervaring creëerde hij PhysioYoga: een vorm van yoga die het beste uit oost en west samenbrengt in oefeningen en methodieken die voor iedereen werken.

LOCATIE

The Jewel Within Yoga

thejewelwithinyoga.be

Site

Leiselestraat 142

8200, Brugge

Zat 3 Oktober, 2020

10u tot 17u

Voor wie

Deze workshop is geschikt voor jou als je

N

Yogi bent en je asana's wil verdiepen

N

Klachten hebt en deze op een effectieve manier wil aanpakken

N

Meer inzicht wil in hoe het lichaam werkt, hoe rugpijn ontstaat en verholpen kan worden

N

Docent bent en je ook studenten met klachten professioneler wil ondersteunen

Testimonials

Dit zeggen onze leerlingen

Bart bezit zoveel waardevolle kennis en voelt super veel aan. Zijn yoga en kiné oefeningen hebben mij bewust doen worden van mijn houding op zo veel vlakken. Ik pas het toe terwijl ik werk, aan m’n computer zit, fiets, in de tuin werk, sta te koken of in de zetel zit. Maar ik heb ook heel veel bijgeleerd over “het leven” en over mezelf. Dankjewel Bart 😊

testimonial klant yoga les

Sophia Dequeker

testimonial klant review yoga les

Els Proot

Ik blijf kiezen om yogales te volgen bij Bart. Het gedragen evenwicht tussen mildheid en uitdaging, het persoonlijk gezien voelen in mogelijkheden en grenzen, het voelen hoe je lijf zich opent door de opbouwende, schijnbaar kleine repetitieve bewegingen, het meditatief ontspannen eindigen met een wakker lijf. Dankbaar.

Het leuke aan de yogalessen is dat bart zijn kennis deelt terwijl we poses doen. Er is altijd een waardevolle uitleg om naast de yogalessen ook toe te passen. De combinatie van zijn yogalessen en kine waren top voor mij. Enkele klachten kunnen verminderen en een betere connectie met mijn lichaam gevonden hierdoor.

testimonial klant yoga les

An Dumoulin

Yoga Nieuws

Physio Yoga Feed

Hoe lang duurt het om iets een nieuwe gewoonte te maken?Sommigen beweren dat je iets 15 dagen moet doen om het gewoon te raken, anderen zeggen 21 dagen, nog anderen zelfs 90.Wij weten dat iedereen anders functioneert en dat die gemiddelde aantal dagen dus maar weinig hulp zijn. Maar hoe maak je dan wel nieuwe gewoontes aan? Wel, door je dagelijkse leven beetje bij beetje aan te passen.Wij doen iedere dag aan yoga. Iedere ochtend staan onze teachers Bart en (of) Jochen klaar om samen met de groep 20 minuten aan yoga te doen. Als je zelf yoga doet, dan lijken die 20 minuten misschien kort? Maar wij gaan voor het dagelijkse yogamoment, niet voor de uitputtingsslag van alles in één keer.Hier dus vijf tips om de ochtendlessen vol te houden.Zie het als één tip voor elke ochtendles van de week!Tip 1: Vergelijk jezelf niet met anderenVergelijk jezelf met jezelf van een week of misschien wel een maand geleden. Volg je eigen tempo en zie de vooruitgang in jezelf.Tip 2: Vind steun in de groepYoga is leuker als je het samen kan doen. Vindt jij vroeg opstaan lastig? Je bent zeker niet alleen, maar de mensen die onze ochtendlessen volgen steunen elkaar om toch maar op hun matje te gaan staan.Tip 3: Korte lessen, iedere dagWij gaan voor het dagelijkse yogamoment, niet voor de uitputtingsslag. Plus, als je iedere dag je yoga-momentje inlast, wordt dat sneller een gewoonte dan als het maar één keer in de week is.Tip 4: Plan je ME-TIMEJij verdient een me-time momentje, echt waar! Veel te vaak cijferen we onszelf weg om voor anderen te zorgen. Maar is de bron waaruit we scheppen leeg, dan lopen we vast. Het is dus belangrijk om ook voor onszelf te zorgen. Zo raakt de bron niet leeg. Plan dus gewoon dat moment in! Zet het in je kalender. Dan komt er niets tussen.Tip 5: Volg de lessen met een vriendZie Tip 2, yoga is leuker samen. Misschien stap je niet graag in een groep waar je niemand kent. Volg de lessen daarom samen met een vriend. Het kan volledig online, dus elk in je eigen huis, maar toch samen. Gezellig toch?Wil je het nu echt gaan proberen? Dan kun je via deze link 14 dagen toegang krijgen tot ons basisabonnement!bit.ly/3zJWUGk ... See MoreSee Less
View on Facebook
Probeer je graag eens een ochtendles uit zonder verdere verplichtingen?Dan kun je hier terecht: bit.ly/3zE1eaeOnze teacher Jochen deelde een ochtendles rond het thema "Balans tussen de voor- en achterzijde van het lichaam".Zo zie je eens hoe het er bij ons aan toe gaat.Stap maar op je matje en doe met ons mee! ... See MoreSee Less
View on Facebook
Ontdek de voordelen van PhysioYoga vandaag nog!Krijg 14 dagen toegang tot ons basis abonnement voor maar € 4,95.#yoga #yogales #belgium #onlineyoga #onlineyogales #yogaeverydamnday #yogastudio #meditation #eengezondegeestineengezondlichaam #yogainspiration #weloveyoga #namaste #lifestyle #yogalife #yogathoughts #starttoyoga #yogagirl #yogaeverywhere #yogastudios #yogi #yogapracticedaily #happy ... See MoreSee Less
View on Facebook
Dit is een dinsdagavondles, die we streamden vanuit mijn studio bij me thuis!Vanaf volgende week dinsdag spreken we opnieuw live af met enkele mensen en streamen we de les vanuit de yogastudio!!Doe mee met onderstaande les en ervaar zelf hoe een uitgebreide PhysioYoga les werkt!Het thema was "Balans tussen voorzijde en achterzijde van het lichaam"bit.ly/3x7BHnN ... See MoreSee Less
View on Facebook

Voor meer nieuws en informatie, volg PhysioYoga op Facebook!

Start jouw yoga avontuur

Ontdek Onze Yoga Lessen

Wacht niet langer om jouw lichaam terug in balans te brengen, abonneer je vandaag!